Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji w Polityce plików cookies.

Aby otrzymywać bieżące informacje zaprenumeruj internetowy biuletyn

Polityka jakości 

Podstawowym kryterium oceny działalności Izby jest zadowolenie wszystkich klientów z realizacji świadczonych usług szkoleniowych, informacyjnych i doradczych.


Polityka jakości Izby opiera się na trzech następujących zasadach:

  • w świadczonych usługach zatrudniani są jedynie pracownicy i dostawcy zapewniający uzyskanie oczekiwanego przez Klienta poziomu jakości,
  • każdy zatrudniony w ramach świadczonych usług pracownik Izby oraz zatrudniony przez Izbę dostawca świadomy jest znaczenia jakości w realizowanych przez siebie zadaniach,
  • wykonywanie zadań przez zatrudnionych pracowników oraz podejmowanie decyzji realizowane jest wyłącznie w zgodzie z obowiązującym w Izbie Rzemieślniczej Małej i Średniej Przedsiębiorczości Kodeksem Etycznym.

Dla zapewnienia realizacji polityki jakości Kierownictwo Izby ustanowiło system zarządzania jakością, którego spełnienie wymagań jest obowiązkiem wszystkich zatrudnionych pracowników.

Kierownictwo Izby zobowiązuje się do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz deklaruje przeznaczanie na realizację powyższego celu niezbędnych zasobów.

 

 


 

SzukajSzukaj
Szczecin, 22 Listopad 2017 |
12:08:11
Imieniny obchodzą: Cecylii, Jonatana, Marka