Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji w Polityce plików cookies.

Aby otrzymywać bieżące informacje zaprenumeruj internetowy biuletyn

WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY

Zadaniem wydziału jest:

  1. Całokształt prac związany z prowadzeniem kancelarii - sekretariatu Izby Rzemieślniczej, poprzez załatwianie spraw bieżących, wynikających z bieżącej realizacji pracy, a w tym:
    obsługa interesantów i kierowanie ich do komórek merytorycznych,
    prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  2. Prowadzenie spraw komórki kadrowej poprzez:
    prowadzenie i nadzór nad aktami osobowymi pracowników Izby,
    nadzorowanie dyscypliny pracy, ewidencjonowanie wyjść służbowych i prywatnych w godzinach pracy;
  3. Prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami i wyróżnieniami rzemieślników, pracowników organizacji rzemieślniczych i zakładów rzemieślniczych woj. Zachodniopomorskiego;
  4. Administrowanie nieruchomościami Izby rzemieślniczej, sprzętem i wyposażeniem biurowym.

Osoba kontaktowa:

Asystentka dyrektora - Paulina Jakubowska
Tel. (0-91) 422-22-78
Tel/fax. (091) 422-22-38 pok. 8
e-mail: sekretariat@irszczecin.pl

SzukajSzukaj
Szczecin, 20 Wrzesień 2017 |
00:29:09
Imieniny obchodzą: