Podstawowym kryterium oceny działalności Izby jest zadowolenie wszystkich klientów z realizacji świadczonych usług szkoleniowych, informacyjnych i doradczych.
Polityka jakości Izby opiera się na trzech następujących zasadach:
- w świadczonych usługach zatrudniani są jedynie pracownicy i dostawcy zapewniający uzyskanie oczekiwanego przez Klienta poziomu jakości,
- każdy zatrudniony w ramach świadczonych usług pracownik Izby oraz zatrudniony przez Izbę dostawca świadomy jest znaczenia jakości w realizowanych przez siebie zadaniach,
- wykonywanie zadań przez zatrudnionych pracowników oraz podejmowanie decyzji realizowane jest wyłącznie w zgodzie z obowiązującym w Izbie Rzemieślniczej Małej i Średniej Przedsiębiorczości Kodeksem Etycznym.
Dla zapewnienia realizacji polityki jakości Kierownictwo Izby ustanowiło system zarządzania jakością, którego spełnienie wymagań jest obowiązkiem wszystkich zatrudnionych pracowników.
Kierownictwo Izby zobowiązuje się do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz deklaruje przeznaczanie na realizację powyższego celu niezbędnych zasobów.
Znajdź nas na facebooku