ROZEZNANIE RYNKU NR 4/8.6./K112/2017
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
PROCEDURA WYBORU WYKONAWCY
ROZEZNANIE RYNKU NR 4/8.6./K112/2017
(wstępna walidacja)
Projekt: „ZOSTAŃ RZEMIEŚLNIKIEM – Nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe mistrza i czeladnika w 10 rynkowych zawodach kluczowych dla Regionalnych i Inteligentnych Specjalizacji Woj. Zach-Pom.” Numer wniosku: RPZP.08.06.00-32-K112/17
Szczecin, dnia 10.07.2019 r.
- NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO (BENEFICJENT PROJEKTU)
Izba Rzemieślnicza Małej i Średniej Przedsiębiorczości,
Al. Wojska Polskiego 78
70-482 Szczecin
NIP: 852-10-10-235
Tel. 91 422-22-78
Fax.91 422-22-38
Email: [email protected]
Postanowienia ogólne
Niniejsze postępowanie jest przeprowadzane w oparciu o rozeznanie rynku określone w Umowie Partnerstwa 2014-2020 w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dn. 19 lipca 2017 r.
Z uwagi na powyższe do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zm.) w szczególności dotyczących publicznego otwarcia ofert, odwołania, skargi do sądu określonych w ww. ustawie.
- Przedmiot rozeznania rynku
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy wiedzy i umiejętności zawodowych w formie spotkań z 400 uczestnikami Projektu „ZOSTAŃ RZEMIEŚLNIKIEM – Nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe mistrza i czeladnika w 10 rynkowych zawodach kluczowych dla Regionalnych i Inteligentnych Specjalizacji Woj. Zach-Pom.” (RPZP.08.06.00-32-K112/17).Doradztwo przeprowadzone będzie na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest osobiste przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy wiedzy i umiejętności zawodowych (inaczej:”walidacja”), w oparciu o wypełnione „Arkusze Wstępnej Walidacji”, dla 400 uczestników projektu w wymiarze 2 godzin dla każdego uczestnika, w zawodach: kosmetyczka, stolarz, tapicer, operator obrabiarek skrawających, kucharz, cukiernik, wędliniarz, rzeźnik-wędliniarz, blacharz, ślusarz.
Celem oceny jest zdiagnozowanie potrzeb w zakresie doskonalenia zawodowego uczestników projektu pozwalające na określenie i podjęcie decyzji przez Zamawiającego czy dana osoba wymaga rozbudowanego wsparcia w postaci indywidualnego kursu czy tylko kursu systematyzującego wiedzę i umiejętności w formie kształcenia realizowanego na odległość.
W przypadku osób, które skierowane zostały do procesu kształcenia u pracodawców Wykonawca współpracował będzie z doradcą zawodowym w celu określenia najlepszego miejsca realizacji procesu uzupełniania wiedzy i umiejętności zawodowych w danej branży.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji realizacji umowy na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, terminowego przekazywania dokumentacji do Zamawiającego, wypełniania dzienników dotyczących uczestników projektu oraz wykonywania innych dodatkowych czynności związanych z bezpośrednią realizacją projektu.
Warunek: Zamawiający zastrzega sobie wybór więcej niż jednego walidatora dla 1 zawodu.
Jeden wybrany walidatora może obsługiwać więcej niż 1 zawód
Termin i miejsce realizacji zamówienia
Od dnia 22.07.2019 r. do dnia 30.09.2020 r. wszystkie powiaty województwa zachodniopomorskiego
Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne (w tym prowadzące działalność gospodarczą), które spełniają następujące kryteria:
a) Posiadają tytuł instruktora praktycznej nauki zawodu oraz kwalifikacje w min. jednym z zawodów wchodzących w skład danej grupy zawodów określonej w rozp. Min. Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz.U. z 2014 r. poz. 1145) :
b)Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, czyli nie zaistnieje sytuacja wzajemnych powiązań między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegającego w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
– posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IŻ PO;
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na część zamówienia (diagnoza dotycząca jednego lub kilku spośród 10 wymienionych w opisie zawodów)
d) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę niebędącego osobą fizyczną, który oferuje realizację zamówienia przez zatrudnionych przez siebie instruktorów konieczne jest dołączenie do oferty:
- wykazu instruktorów wraz z nazwą zawodów, w których mieliby prowadzić kursy,
- dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wskazanych instruktorów
e)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca składając ofertę, oświadcza o spełnieniu kryteriów wymienionych w ustępach od a) do d). Oświadczenie stanowi Załącznik Nr 1 .
- Wymagania dotyczące oferty
Oferta winna zawierać kwotę brutto wynagrodzenia za 1 h przeprowadzonej diagnozy w okresie realizacji zamówienia.
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Wykonawca przedstawi swoją ofertę ceny za usługę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 (Formularz oferty).
- Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
- Cena – 100% – oferent/wykonawca, który poda najniższą cenę otrzyma 100 pkt. Natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie na podstawie wzoru: cena najniższej oferty / cena badanej oferty x 100.
Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów wynosi: 100.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Sposób, miejsce i termin składania ofert
a) Oferty można składać osobiście w Izbie Rzemieślniczej Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Wojska Polskiego 78, 70-842 Szczecin (I piętro Sekretariat) lub drogą elektroniczną pod adresem: [email protected] do dnia 19.07.2019 r.
b)Osoba do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego: Pani Dorota Miśkiewicz, tel. 91 422 22 78.
c)Realizacja zamówienia po wybraniu przez Zamawiającego najkorzystniejszej cenowo oferty.
Zamawiający skontaktuje się z wybranymi oferentami w okresie do dnia 22.07.2019 r. celem realizacji zamówienia.
Załącznik Nr 1 WALIDACJA oświadczenie
Załącznik Nr 2 WALIDACJA Formularz Oferty K112_17
Znajdź nas na facebooku